Utmaning

Jag har blivit utmanad av Mia.
Utmaningen går ut på att skriva en önskelista med 7 önskningar.
Det behöver inte vara materiella ting eller realistiska önskningar.
Utmana 7 bloggare att göra detsamma.

Jag önskar att......


1. ......det blir massor med snö i vinter!
2. ........Wolf kommer på vad som är fel med mina prover nå´n gång
3. .....mina armar blir okey igen så jag kan fortsätta måla

4.........,jag får ett jobb!!

5. .......jag vann en miljon......minst!

6. .......jag fick en fettsugning på magen :-).......gillar genvägar!

7. ......alla i min familj får vara friska och krya!

Utmanar Helena, Camilla, Malin, Cissi, Nettan, Helen och Think Twice
och alla andra som vill vara med :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Iiiiihhhh, vad snabb du var! *L* Har du inte fått svar på proverna ÄN?????

Postat av: Camilla

Men du... vilken oseriös chaufför... och vilken läskig resa! Jag gillar inte heller att åka buss, försöker begränsa mig till en gång var 5:e år ungefär.
Spännande och kul med julklappsshopping! =)
När kommer ni till Gävle? Vore superskoj om du kikade in och sa hej! =)
Ska fixa din utmaning i veckan, då jag har lite mer fart i hjärnan än nu. ;)
Kram!

2007-12-11 @ 21:59:45
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Think Twice

Hehe....kul läsning....diggar förslag 6....får man hänga på:))
Jodå jag ska anta utmaningen...lite senare i veckan...har mycket att göra på jobbfonten nu!
/Kram

2007-12-12 @ 12:07:02
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback