Utmaning

Har du pojkvän/flickvän? Nej jag är ju gift med Stefan!
Är du kär? Japp :-)
Hur tidigt stiger du upp? Strax före 6
Vem/vilka vet mest om dig?  Stefan
Gillar du att slåss? Nää verkligen inte

Vad ska du göra ikväll? Greja hemma
Har du utländska föräldrar?  Nej
Var har du ont?  Lite här och där
Är du bra på att måla? Väggar - ja, tavlor - nej!
Vem kramade du senast? Stefan
Vad längtar du till? Att åka upp till Gävle och få träffa alla
Vad heter dina husdjur?  -------
Har du körkort? Nej

Favoritgodis? Choklad
Morgon- eller nattmänniska? Kvällen är bäst
Sparare eller slösare? Fröken lagom känns det som
Har du några homosexuella vänner?  Ja flera

Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Jaaa, får panik när jag blir kittlad

Rädd för insekter? Nej men ogillar mygg och knott
Anser du att du är stark? Nää inte det minsta, sillmjölke i armarna

Desperata Hemmafrun som utmanar sina läsare så nu utmanar jag er!


Kommentarer
Postat av: mia dh

Ha det fint idag)

Postat av: Anki

Har gjort det på min sidan också.. Tycker det är roligt.. :) Ha en fin dag..

2007-12-05 @ 10:15:58
URL: http://www.markman.be
Postat av: Anki

Ler.. Jo det är sant :)

2007-12-05 @ 11:54:16
URL: http://www.markman.be

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback