Tjejsnack v 51 Julen

  • Var och med vilka ska du fira jul?
    Stefan och jag åker upp till Gävle där vi firar med min familj!

  • Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
    Nu tror jag att jag är färdig, köper så där lagom, vad nu lagom är :-)
    Ska försöka hitta någon liten grej till Charles bara sen är det klart.

  • Vad önskar du dig i julklapp?
    Egentligen inget speciellt.........men visst e de skoj med paket :-)

  • Vad betyder julen för dig?
    God mat, ledighet tillsammans med familjen.......åsså fyller jag ju år,
    ännu ett år äldre, suck suck.

  • Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
    Kungsgran som nu stått färdig länge, mer än en vecka iaf!

             image754


    http://mlilja.net/tjejsnack

  • Kommentarer
    Postat av: Carina

    Levande gran ska det va.
    Firar jul med de närmaste och ska få träffa vår nyaste kusin till barnen.
    Men vi har firat utomlands ett år, då vi kännde att en glad jul skulle det inte bli att vara hemma och "låssas" som allt var som vanligt, när en nära släkting omkommit julen före.

    Postat av: mia dh

    Men då vinkar jag när vi kör förbi Gävle, ha det fint.

    2007-12-18 @ 20:26:56
    URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
    Postat av: Elisabeth

    Fyller du också år så här nära jul??? Visst är det ett elände, eller åtminstone var det inte så himla kul när man var yngre!! Idag (ja, för 29 minuter sen då...) kanske det inte är riktigt lika viktigt...

    Hoppas ni får det mysigt och "juligt" nere i Gävle... och kanske med lite mer snö!

    Varm kram...alltid!

    Ps. Och tack... tack för att du finns!!! Din omtanke, och dina ord av värme borta hos mig bär mycket nu... du passar himla bra därborta i änglagänget!!

    2007-12-19 @ 00:33:41
    URL: http://himlastigen.blogspot.com

    Här skriver du en kommentar:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback