Sovklockan

I förrgår natt kom vi inte i säng förrän 1 på natten, fattar inte
att timmarna går så otroligt fort ibland.
Trot det så gick vi ändå som vanligt upp kl 6 igår och jag lovar att
jag var trött hela dagen.
När Stefan kom hem gick vi fram til Statoil och hyrde en film,
blev superglad när jag hittade en ny Wallander.
Pyramiden som jag läste för flera år sen har nu kommit på film!
Egentligen är det fånigt om jag ska tycka till om just en Wallanderfilm
för jag tycker ju att alla de är bra, så även denna :-)
image758
Stefan startade filmen men innan reklamen slutat och filmen börjat
så sov jag gott i soffan över 1 timme, bara att starta om filmen igen.
Sen när det var dags att krypa ner i sängenoch sova för natten
kunde jag inte somna!!!
Konstaterade att en "tanta" som jag inte längre pallar med såna
förändringar i mitt så vanliga inrutade liv, "sovklockan" ändrar man
absolut inte om hur som helst så bara!

.......viskar lite tyst utifall att någon potensiell arbetsgivare läser här,
flexibiliteten är inte längre lika stor som för några
år sedan......åldern tar min flexibilitet helt enkelt.....gillar INTE alls det!
Hur blev det så??

Imorse när jag skulle upp klockan 6 gick det inte alls, hade ju bara
sovit 2-3 timmar i natt, låg kvar i sängen till 7.30 och nannade, ljuvligt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag undrar vad som skulle få mig att stiga upp
kl:6.00 om jag var ledig :/
Jag gick upp samma tid som dig och kände mig såå duktig som gjord det när jag har semester idag.
Skjusade en förkyld osn till skolan och var till facket och hämtade en julklapp....om jag har öppnat den?
-Själv klart, inte kan jag hålla mig ;)
Två Lasse Åberg grogg-glas var det.

Postat av: ejmis

Det är nästan lite tant-varning där va?! ;)

2007-12-20 @ 12:43:47
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Det där kunde jag lika gärna ha skrivit *suck*

2007-12-20 @ 17:59:57
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Monica

Fy så okristligt tidigt - vad ska du upp å göra då??!

"Pyramiden" är jättebra, såg den för ett tag sedan.
Kram

2007-12-20 @ 23:40:00
URL: http://mjsson.com/blogg

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback