Fördel Älvängen

När vi skulle byta till en stor tv nu så ville jag att vi skulle åka till
en av de stora kedjorna för att kanske kunna köpa den billigare
än vår lilla butik här i Älvängen.
Stefan tycker att istället för att försöka få den billigt så ska man
självklart gynna vår lokala handlare.....ja men okey då....
Dagen efter vi köpt den så kom vi på att vi nog borde ha en speciell
kabel så vi kan koppla datorn till den, både för foton men också
för att kunna se dvd på stora skärmen.
De hade den inte inne men beställde en åt oss med löfte att de
skulle ringa när den kom in.
Idag när vi hade varit på ICA på väg hem stod en ev tv-killarna på
trappan och vevade in markisen (jodå solen sken idag också).
När han fick syn på oss ropade han, hej, er kabel har kommit men
vi har inte fått något pris på den ännu men kom in så kan ni ta den
med er ändå, kom in och betala sen när ni har vägarna förbi!?!?!?
Va?? Hörde jag rätt.......finns det sånt förtroende säljare - kund verkligen?
Väl inne i butiken kom Stefan på en annan kabel som vi kanske behövde,
men ta den också med er sa killen, behöver ni den inte kan ni ju bara
lämna tillbaka den igen!
Fördel Älvängen, jag ger mig Stefan, SJÄLVKLART ska man gynna
lokala handlare, självklart ska man det.............

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

JA helt otroligt! Ja det ska man verkligen vara rädd om! Vilken service!
Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!
/Kram Sus


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback