Fler julklappar

Har ju trott några dagar att jag var färdig med mina julklappsinköp
vilket visade sig vara fel.
Helt plötsligt kommer Stefan med nya önskningar, nuuu!
Frågan är hur länge får man hålla på att önska sig egentligen
och räkna med att man ska få sina önskningar? :-)
Eftersom det helt plötsligt blev tillskott i familjen så får jag ge
mig ut och hitta något till lille Charles också tänkte jag.
Där sprack mina julklapps tankar......jag som var färdig häromdagen
är det inte längre helt plötsligt!
Handla på hemmaplan eller bussen in till Gbg?
Har inte bestämt mig ännu, får se hur jag känner om en liten stund :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen till klubben... I går kom Felix med en lååång önskelista, han som önskat sig "ingenting" hela tiden då vi frågat. Måste nog ut en runda till vi också.
Kram och lycka till! (Men du gillar ju att shoppa, så det borde gå bra va?) :)

Postat av: Anna

Jag har också en önskning av dig Carina! Fast den betlar jag för! Men nästa gång du är inne i Göteborg, kan du slinka in i en orientlaisk butik då och köpa en höftsjal åt mig? Det ska vara "bing bing" på den och max 300 får den kosta.

Jag har till min systerdotter kvar och till Frelle kvar....

Men det ska jag göra på torsdag.

/KRAM

2007-12-18 @ 09:40:37
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Tina

Har inte köpt en endaste julklapp men i morgon ska jag in till stan o tänkte då köpa en till mikg själv. En armbandsklocka faktiskt! Egoistisk jag är va???
Men nu när jag såg den där snönubben....tror jag ska gå inom på systembolaget och se om de har såna firar nog jul hos min syster o svåger o det kunde väl va en lite rolig present till min svåger då men då måste jag ju hitta på nåt till min syster oxå...hmmm....jaja det löser sig det oxå!

Kram

2007-12-18 @ 10:05:19
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Think Twice

Typiskt där finns nog aldrig någon bra deadline....för sista julklappsönskningarna:)
Vissa personer i släkten är svårare att hitta på något till och några önskningar har dom inte heller, och när man till slut då hittat den där julklappen och tom köpt den.....DÅ kommer det en massa bra förslag....
Ja då vet man att man lever:))
Ha det gott!
/Kram

2007-12-18 @ 11:52:09
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: ejmis

Önska kan man ju alltid... ;)

2007-12-18 @ 19:31:00
URL: http://ejmis.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback