3:an då??

Nyss hemkommen från Bäckebol köpcentrum där vi varit och handlat.
Väntade med avsikt till em för att slippa trängas med folk och det
visade sig vara ett smart drag, för det var hur lugnt som helst där!

Tokrea....för vem, såna som jag eller.......för alla kanske?
image746

För ett par veckor sen gick våran micro sönder pang tjong bara,
naturligtvis var  vi ju tvungen att köpa en ny, en sån typiskt grej som
jag inte alls tycker om att behöva köpa ny, märks ju liksom inte.
Igår gick matberedaren sönder, jäkla skit, inte den också!!!
Nu har vi köpt en ny, också en sån otroligt trist sak att behöva köpa ny,
hade ju en och inte märks det någon skillnad heller, funkar ju lika.
Alla onda ting är 3 sägs det så nu väntar jag på vad som ska gå
sönder härnäst!
För det lär väl inte bli någon av våra gamla tvapparater som vi gått och
önskat "livet" ur för att få köpa oss en ny större tv skulle jag tro.

Ikväll ska vi äta gott, lite sån plockmat dukar vi upp med tänkte vi,
parma, serrano,melon, ostar och kex.
Skulle ha ätit det igår var det tänkt men efter vi hade ätit på em så
blev vi inte hungrig mer konstigt nog, gött att ha det till ikväll istället :-)
Tänkte nog titta på hjältegalen på tv 3, tv och mysa med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Oj vilken otur du också haft då! Ja det brukar ju vara 3 i följd! =(

Ja vår gran är äkta men jag var inte riktigt nöjd med den i år, den var lite sned och så... Men ungarna var ju glada!

Gott med plockmat! Här blev det också "hämtmat"!
/Sus

Postat av: Think Twice

Tokrea...klingar verkligen bra.....där vill jag handla;)
Alla hushållsapparater verkar nuförtiden ha en väldigt kort livstid...annat var det förr, och då var det tom lönt att skicka maskinerna på reperation, nu är det mest slit o släng....och en micro idag....kan man nog köpa för en femhundring om man inte har för store pretantioner...fast vill man poppa popcorn i micro..måste man minst upp i 750W annars poppar det inte:))
/Kram nu poppar jag vidare:)

2007-12-16 @ 20:03:44
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Mia

Vad som helst får gå sönder hos dig, bara inte datorn! För då kan du inte blogga och DET är inte bra!!!! (För mig..) ;-)

2007-12-16 @ 20:37:07
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Camilla

Vi har också haft en otursperiod. Jag gissar på att dammsugaren ryker för er också inom kort...
Nu finns recept på min Jägarlåda på bloggen.
Kramar!

2007-12-16 @ 21:25:09
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Så är det nästan alltid att allt går till tre, då det börjar.. Men Carina ni köpte ju en större tv alldeles nyssens:-) Eller har jag rent fel där.. ni hade ju en liten bara i sovrummet eller var det nu var..
Ha de fint och vill du följa mig på min väg denna gråa dag så var så god och ta ett snack..
Kramar

2007-12-17 @ 00:15:10
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback