2007 - 2008

Sitter och funderar på året som gott, vad det betytt för mig!
Första tanken är att det varit ett ovanligt jobbigt och tungt år.
I februari när vi satt i Amsterdam på väg hem från Thailand fick vi veta
att Stefans mamma fått hjärntumörer och låg på Sahlgrenska.
De hade inget velat säga till oss när vi var på resande fot vilket jag i
efterhand är tacksam för.
Sen var det en lång "resa" fram till i mitten på juli då hon somnade in
på tok för tidigt, 58 år gammal bara.

Visst har det hänt roliga grejer också men de kommer i skym undan på
något sätt, Monas sjukdomsperiod är det som mest präglat 2007 för mig.

Flytten till eget hus är ju också en dröm som för oss nu blev verklighet :-)

Nu är 2007 slut vilket känns skönt tycker jag, nu blir det en avspark för det
nya som jag ser fram emot, lägga det gamla året bakom sig och gå vidare.


Min största och ända förhoppning är att jag ska få ett arbete,
förutom allt det här med att få vara friska och krya som ju är självklart.
Jag ser med spänning fram emot 2008

Kommentarer
Postat av: Helena

God morgon!
Gott nytt år.
Frost hos dig med, härligt. Jag börja dagen med att frosta av frysen. Man vet aldrig när det blir kallt igen.
Visst heter den silvermoss det kommer jag ihåg när du säger det.
Kram.

Postat av: Cissi

Frost här hos oss också, det är vackert ute!
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kramar!!

2007-12-31 @ 12:00:49
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Camilla

Hoppas ni får ett jättefint nyår och att 2008 blir ett positivare år för er! 2007 lät inte som någon höjdare. Själv hade jag ett sånt där hemskt år 2002, men sedan dess har det bara blivit bättre. :)
Kram!

2007-12-31 @ 12:11:24
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback