Schäslongproblem

Nu har vi fått huvudbry vill jag lova!
Vi hade problem hur vi skulle möblera i vardagsrummet eftersom
det var svårt att placera tv:n så det stämde med soffan, klassiska problemet.
Idag kom Stefan på att vi struntar i tv nere och gör iordning ett tvrum uppe
istället, så får det bli.
Idag har vi varit på världens skojigaste butik, IKEA, jo jag tycker verkligen
att det är skoj att strosa runt där och titta på allt fint......och fult också!
2 stycken schäslonger (svårt ord, kan knappt säga det)
hittade vi som vi ska ha i tv rummet,
Ektorp ska vi ha men vilket mönster? Rutigt, randigt eller blommigt?
Vi har iallafall kommit så långt att det står mellan dessa 3 tyger nu,
usch så svårt när det finns olika så man måste välja, enklast med ett tyg!
Angenäma problem, jo jag vet det men sånt här är så svårt, det som
är så bra är att man kan ju alltid byta tyget om man skulle tröttna.

image377

image373
image374
På väggarna blir det ohyvlad plank, låter kanske konstigt men
jag tror det blir snyggt när det blir färdigt där uppe.
Just ja, kanske ska tillägga att vi kommer att ha en liten, VÄLDIGT
liten tv i vardagsrummet också, men det är så liten så den kan
vi sätta upp mot taket om vi vill, där tar den inte plats iallafall.

Kommentarer
Postat av: Monica

Snygga allihop....inte lätt att välja. Men jag tror på den randiga, eller.....jo, det gör jag
Kram

Postat av: leila

hej, jag älskar Ikea. vi har nyss köpt två stycken treor i Ektorp sortimentet (vi är så många så därför två treor) . jag valde beige klädsel då vi hyr lägenhet och inte kan dona med färg o form då det gäller väggarna. sen köpte jag till en vit klädsel så jag har att byta med. man kan ju tvätta klädseln vilket är toppen då man har barn.
Det finns ett företag som säljer klädsel till Ikeas Ektorp sortiment, de är billigare. Min bror har köpt där men jag kommer inte ihåg vebadressen, vill du ha den så tjoa så ska jag fråga han. kramis leila

2007-08-19 @ 11:50:31
URL: http://ladyley.se
Postat av: Anonym

Näää, jag tror den rutiga...;-) Jo, det där företaget som säljer klädsel till IKEA's soffor bl.a heter www.bemz.com

2007-08-19 @ 12:12:34
Postat av: Mia

Ifall du undrar vems det förra inlägget var...*altzheimer light*

2007-08-19 @ 12:13:53
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Micke

Jag tycker översta var snyggast.. men med tanke mot bräder (som jag antar ej ska målas då efetrsom du inte skrev nån färg) så kan det nog kanske bli lite för lite färg (?).

2007-08-19 @ 13:10:50
URL: http://kludd.se
Postat av: Junitjej

Jag tycker att den randiga är finast!!
Eller möjligtvis den rutiga.

2007-08-19 @ 14:19:54
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Helen

Alltid roligt o gå på Ikea.
Ang tyget så gillar jag det rutiga bäst, det är aldrig lätt o välja.

2007-08-19 @ 20:28:30
URL: http://qristall.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback