Lägesrapport

Jodå jag lever, har nu flyttat in i huset och allt finns på plats,
kanske inte rätt plats men allt är iallafall tömt från Stefans jobb.
Flyttade in i onsdags och sen dess har huset varit fullt natt som dag,
några som är här för att hjälpa till :-)
och andra som är här istället för att ta in på hotell och som inte
har en tanke på att hjälpa till :-(
Högst irriterande när man är mitt uppe i en flytt känns det som.
Verkar som jag inte kan skriva ett endaste inlägg utan att gnälla,
får nog skriva mer en annan dag när jag är på bättre humör tror jag.

En sur, arg, förbannad Carina som skriver...................


Kommentarer
Postat av: Nettan

Men vännen... vad är det för människor som anlitar er i stället för hotell???? Och dessutom inte hjälper till...*hm*, konstiga människor finns det tyvärr gått om.Förstår verkligen att du är fly förbannad!!!
Kul iaf att höra ifrån dig! Kramisar Nettan

Postat av: Micke

Låter ju klart olämpligt att "våldgästa" just när man håller på flytta in!

2007-08-06 @ 19:09:16
URL: http://kludd.se
Postat av: leila

hej, grattis till inflytten. jag vet hur kul det är att få flytta in i ett hus ifrån lägenhet. och du......jag tycker du ska fortsätta gnälla, gnället måste ut på nåt sätt och alla har rätt att gnälla av sig. kram på dig och hälsa de slöa som inte hjälper till att jag ska nypa de i örat. leila

2007-08-06 @ 22:16:11
URL: http://ladyley.se
Postat av: Malee/Britt-Marie

Kasta ut dom eller sätt dom i arbete! Lite folkvett och bondförnuft får allt folk ha!
Lycka till i den nya fina huset!

2007-08-06 @ 22:53:29
URL: http://gingmalee.resaithailand.se
Postat av: Tina

Skönt att ni är på plats i huset!!
Men de där slöfockarna som inte vill hjälpa till....släng ut dem!!!!
Kram

2007-08-07 @ 08:24:44
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: inger i köket

Hej!Ta och njut av det fina vädret och att du inte är ensam.
Det kommer en lång mörk höst och vinter då du har gott om tid att fixa hemmet. Carpe diem Carina.
Kramar från en som måste jobba.

2007-08-07 @ 09:03:48

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback