Husvagn med övervåning

Trodde nästan att det var ett skämt först när jag såg den!
image366
Kabe har alltså gjort en dubbeldäckare IGEN!!
En  Hacienda som är europas största husvagn som de byggt en
övervåning på, undrar just hur det är att köra runt med en sån efter bilen.
Kanske är det en sån vagn som bäst passar alla långliggare,
de som har vagnen uppställd på någon camping större delen av året.
De byggde en på 70-talet också, kan väl inte ha blivit någon hit med
tanke på att man aldrig sett någon ute på vägarna!
image367

Nää jag vill nog inte byta vagn till en sådan, är ju så nöjd med den vi har tack o lov!!

Kommentarer
Postat av: leila

hej, den där skulle passa våran stora familj men jag tror inte att vi får dra den efter våra körkort. ful var den i allafall. kikar in och önskar dig en bra dag, jag blir borta härifrån ett tag igen. vi drar iväg till rullsand för att campa, denna gång med bara två barn med oss, lite mindre att packa. kram på dig /leila

Postat av: Carina

Det var första gången jag sett någon dubbeldäckare.
måste säga att det är lite häftig i alla fall för en ny bliven husvgnsägare som jag

2007-08-18 @ 21:04:29
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: M

Denna trailer och Volvo används i Discocrew musikvideon Husvagn!



Ledsen för min dåliga svenska .... Google översatte det från engelska ...

2010-08-07 @ 22:53:44

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback