Färdigmålade möbler

Några bilder på de möbler jag målat nu i veckan!
Mina gamla hyllor från
IKEA har blivit äggskalsfärgade
och uppsatta på köksväggen.
image414
En till hyllbild
image415
Satte ankarskrokar under en av hyllorna som vi hängt upp muggar på.
Muggarna Phoeme hittade vi på MIO när vi var och hämtade Emma möblerna
i onsdags, kunde inte motstå dem, ni vet kärlek vid första ögonkastet!
image416
Pall från IKEA som också fått äggskalsfärg!
Ska beställa text från vimsadekor och sätta på den,
har bara inte bestämt vad det ska stå ännu.
Kökspall bara kanske?
image417

Nu ska jag fortsätta måla uppe i tv rummet, sista strykningen
tack o lov, sen är det bara foder och lister kvar att sätta upp,
jobb för Stefan med andra ord :-)
Idag regnar det så det gör inte så mycket att jag ska stå inne
med pensel och roller, känns bättre än när det är strålande solsken.

Kommentarer
Postat av: Malee/Britt-Marie

Oj va fint det blir hos er - jag vill också målaaaaaaaaaaa :-) Kram och trevlig helg.

Postat av: Mia

Men jä***r vad fint det blev!

2007-08-31 @ 19:04:13
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Carina

Oj, vad ni har varit flitiga!
Snyggt blev det oxså.
Vårt sovrum har stannat av totalt, det får bli en skärpning :/

2007-08-31 @ 21:50:32
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback