Olustiga dagen!

Idag är en olustens dag på många olika sätt!
Olust nummer 1, upptäckt löss på förskolan där jag jobbar, ni skulle bara veta vad det
helt plötsligt kliar i hela "huvve" (Gävledialekt)!
Nu jäklar ska här kammas lusar om det nu finns några,
skulle jag hitta någon så lutar det åt att jag gör en "Britney", tar bort håret alltså!
image230
Olust nummer 2,  har varit på mammografi idag för sista gången.
Den smärtan när de klämmer från sidan kan jag inte beskriva i ord!
Men om jag talar om att den som var efter mig säkert klädde på sig och
gick igen så förstår ni nog hur jag lät där inne.
Tydligen så har jag många körtlar i brösten fick jag förklarat som gör att
det gör så ont som det gör.
Väl klar så sa hon att då ses vi om 2 år igen då, om jag möjligtvis glömt
smärtan så kanske jag går men som det känns just nu så gör jag det INTE.

Olust nummer 3, vi är mitt uppe i en budgivning på detta
huset !!
Med den förra budgivningen i färskt minne så känns detta mer än bara
positivt  "pirr" i magen.
Vi var där på visningen igår för att verkligen känna att  här vill vi bo,
nu ska vi vara med och bjuda igen.
Grejen är den att vi var lååångt ifrån ensamma där, massor
med folk från när o fjärran vad vi kunde höra från mäklaren vi pratade med.
Senaste jag hörde från Stefan är att budgivningen ligger nere för resten
av dagen, fortsätter tydligen imorgon!
Jaha, så blev det med den sömnen, lär ju knappast lyckas utan tabletter
iallafall.........hmmm, tror det är dax att sluta skriva, mer negativt inlägg
får ni nog finsöka Internet för att hitta.
Återkommer imorgon istället, kanske på bättre humör, beror nog på hur
det går med huset skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej som tur var så var det ju inget, men trivs finfint i nya frillan ändå jag :)

2007-04-11 @ 19:47:27
Postat av: leila

Hej, här har lusen härjat länge på Julias skola. Plus att kräksjukan går där nu. Vilket fint hus, jag håller tummarna och tårna. kramis leila

Postat av: syrran

LYCKA TILL....................

2007-04-11 @ 21:25:19
Postat av: KvinnaFruMamma

Oj det är mycket på g. Hoppas verkligen du slipper göra en Brittny.
Mammografi har jag aldrig gjort och vet inte hur det känns. Hoppas det känns lite bättre nu.
Lycka till med budgivningen*håller tummar och tår*
kram

2007-04-11 @ 23:49:17
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Pialotta

Lus härjar lite då och då nu på skolorna har jag hört.
Tror det beror på alla mössor som många tvunget ska ha på sej jämt, ylle som kepsar.. på förskolor vet jag inte hur det är.
Mammografi är ingen höjdare jag vet. Skrev ju det i min blogg för en tid sedan.. fy för.. jag satt ju fastklämd länge då det kollades och kollades på datorerna efter något som inte fanns.. det var andra gången det.
Men visst är det bra att det finns.. jag sa som du efter min första gång oxså.. aldrig mer, men man glömmer Carina.
Ha de o sov så gott.. dröm sött om budgivning och annat som går bra för dej.. inte negativt.
Kramkram

2007-04-11 @ 23:50:14
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Tina

Lycka till med budgivningen !!! Håller alla tummar och tår! I morgon ska jag på visning av det huset som ligger intill en sjö, verkar inte va så många som anmält sig till visningen för jag såg att hemnet lagt ut det igen som nyinkommet....man kan ju hoppas att jag tycker om det, vinner budgivningen och att jag får låna pengar! Men det är ju tre önskningar på en gång o med min "tur" så lär det väl inte bli så!! Är jag ännu mer negativ? Ja :)
Kram

2007-04-12 @ 08:22:26
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Monica

Negativ är man ibland - mänskligt.

Hoppas du är lusfri och att bugivningen går bra så du blir på bättre humör. Sommaren kommer visst till helgen säger de så det får vi se fram emot.

(Ja, den boken är helt ok för mig som är nybörjare)

Kram

2007-04-12 @ 08:26:51
URL: http://mjsson.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback