:-)

Lusfri husägare med ömma bröst!!
Jepp, blev klart att vi fick köpa huset idag, flyttar in 1/8, under semestern alltså!
Önskade att vi hade fått tillgång till det tidigare men nu är det som det är,
undrar ibland varför inte jag utrustats med tålamod, borde ju alla fått vid födseln.
Så nu är det dax att börja röja i alla skåp och lådor (för vilken gång i ordningen tro)
för att ha så lite som möjligt att släpa med sig.
Har precis kommit hem efter att ha varit på Tildas Krog och firat att vi blivit med hus!
image231
Kammade och kammade igår utan att se en endaste lus, men än är det inte klart,
ska  göra det varje dag i 14 dagar nu innan man kan vara säker tydligen.
Ett tips till alla er som liksom jag har problem med mammografin, fick idag höra
av en kollega att det finns andra sätt att se på, med laser tydligen.
Hur som helst så är det smärtfritt vilket det inte var igår, är fortfarande öm
så jag kan knappt tvätta mig!
Nu ska här fixas lite inför helgen, åker med Jesper & Jenny till Hindås
med husvagnarna för att njuta av sommarvärmen som smhi lovat!

Kommentarer
Postat av: leila

Grattis, massor av grattis. Både till huset och att du är lusfri :) vad avundsjuk jag blir. det ser så fint ut. vill också ha hus men det är så svårt här. vi måste ju ha ett relativt stort hus och de är alldeles för dyra för oss. Ditt hus ser så fint ut. jättekramar till er och huset. leila

Postat av: KvinnaFruMamma

GRATTIS!!

Det var riktigt roliga nyheter=).
Kramis

2007-04-12 @ 22:34:13
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Micke

Grattis, grattis!
Hoppas du står ut så länge då, fram till 1/8 menar jag :)

Jaaaa, nu måste bara Modo greja detta. Men kan bli tuffare än tufft detta ändå.

2007-04-12 @ 23:16:09
URL: http://kludd.se
Postat av: Anna

Ååååh Grattis till huset!

Nu längtar jag till hösten för att se dina
"före och efter" hus bilder!

/KRAM

2007-04-13 @ 23:06:55
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Monica

GRATTIS, GRATTIS i massor - så jäkla kul att huset blev ert. Vet ju att ni tittat på fler intressanta projekt.

Nu blir det en låååång sommar av väntan för er.
Kram!

2007-04-13 @ 23:29:45
URL: http://mjsson.com
Postat av: Piaalotta/Kaffebönan

GRATTIS ni har blivit med hus :-)
Ser ut att vara ett litet nätt lagomhus ni ska rumstera i. Härligt.
Laser?? har aldrig hört tanken ens..
Det hade varit något för "Svea" och "Rutan"..
Ja jag har namn på allt o alla..
Kram o ha de fint i solen

2007-04-14 @ 10:28:05
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Chrissie

STORT GRATTIS! Vad roligt, lycka till. Kram!
(har tagit bort min egen blogg eftersom jag inte har tid längre men fortsätter att besöke dig)

2007-04-15 @ 17:52:09
Postat av: Pia, uppe i det blå

Grattis till huset. Vad kul! :-)
Lusfri låter bra...det killar i skallen bara jag tänker på det. Även om jag eller ungarna eller gube råkat ut för det..men bara tanken gör att det kliar.

Trevlig kväll och kram.....

2007-04-16 @ 20:07:46
URL: http://pialill.se/piablogg/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback