Tjejsnack v 43 Resor

 

När reste du senast?
Hehe, min senaste resa var ju nu i helgen till Ullared :-)

Vilka länder har du besökt?
kartan

Drömresemålet?
Att resa runt i Asien flera månader.
Kambodja, Vietnamn, Thailand m fl

Roligaste reseminnet?
De måste ju vara när vi gifte oss på landvetter och sen
reste iväg utan att någon visste det, inte ens släkten!

Tråkigaste reseminnet?
En resa till Turkiet för massor med år sen, allt gick åt skogen.
Magsjukor, vätskebrist, någon ramlade ner i ett hål och skadade sig.
Säkerligen var det något mer som jag förträngt också!




http://www.missbeccis.se/


Kommentarer
Postat av: Pia lotta

Min bästa resa gick till Spanien i slutet på Maj för några år sen.. Vad heter det nu kommer inte ihåg ställets namn, men det var ett av de där lyxparadisen.. svärsonen bjöd på halva resan, så därför.. Kanon väder alldeles lagom och sen var det kalas att komma till Sverige mitt i den fina tiden.. en sån sommar.. Öland oxså den sommaren.
Ha de fint hej på dej.
Kram


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback