Spöken..........

...................har vi då inte fått se i Hökensås, jag som så gärna ville det!
Kanske beror det på att vi inte åkte dit i skymningen uten mitt på dagen!?
Näää jag vet ärligt talat inte alls om jag tror på såna där saker, har ju aldrig
sett det minsta lilla tecken som tyder på att det finns något annat än vi
levande varelser som går omkring på jorden och är synliga.
Stefan sa så här när vi satt i bilen på väg dårifrån " hade du väntat dig det då?"
när jag besviken beklagade mig över att jag inte hade märkt det allra minsta
lilla tecken på något övernaturligt.
Någon annan av er läsare som varit med om något som man bara
inte kan förklara kanske??
graven
Men jag har varit på Falks grav och tänt marschall iallafall,
inte utan att det kändes sorgligt med tanke på att han var oskyldig.
Där ligger han alldeles ensam mitt ute i Hökensås storskog!
Annars så har helgen varit bra på alla sätt och vis.
Ätit gott och haft det skönt bara.
När vi kom fram på fredag kväll var där mycket snö, ca 1 dm och minusgrader,
på natten började det töa bort sorgligt nog.
Imorse när vi vaknade var det barmark ute, såg inte alls fint ut längre.
Själva campingen var inget vidare kändes det som, såg lite "skruttigt" ut runt
många av vagnarna som stod där, då är allt "vår" vintercamping betydligt finare!

Idag när vi åkte så kom vi på att en bensinpåfyllning var absolut nödvändig,
närmsta ställe var Tidaholm. Stefan ställde in GPS:en på Statoli där och körde
som skärmen visade och "tjattanten" sade att vi skulle, vad händer?
Vi körde vilse, stämde ju inte alls med hur den sade och visade oss, så
jäkla sur jag blev. Sen var nästa ställe Falköping, samma sak igen!
Men en bra sak blev det ju, vi fick ofrivilliga rundor i både Tidaholm och
Falköping som vi ju annars inte hade fått se dessa städer.
Alltså, slutsatsen av detta, lita inte till 100% på dessa GPS apparater,
jag kommer då inte att göra det i fortsättningen efter dagens händelser.

Elfsborg vann guld idag, blev klart alldeles nyss, (((Grattis))), roligt
att de tog guldet med tanke på hur länge sedan det var sist de vann!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Men hur gick det för Brynäs igår då? ;)
Här har vi vitt ute än men inte är det mycket.

Postat av: Pialill

Inga spöken..vad tråkigt. Men de finns, var så säker. Vi får påhälsning emellanåt. ;-)

Tack, bra att du sa till om textfärgen. Det var inget jag hade tänkt på. Har fixat det nu iallafall.
Ha det gott och kram.

2006-11-05 @ 18:20:43
URL: http://pialill.se/piablogg/
Postat av: Tina

Kom ut här till mig i skogen så ska du få se på Spöken!! Klart det finns andar de hälsar ofta på mig. Både min Farmor och min Pappa följer mig, jag kan inte förklara hur men de finns där runtomkring.Min syster har Pappa ett antal gånger försökt göra uppmärksam på att han är där, då går han och flyttar runt på saker speciellt sånt som han har anknytning till men hon kan inte se honom men det kan jag.
Nyfiken i en strut :) det vet du väl vem det är???
Kram

2006-11-05 @ 18:31:41
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Monica

Attans också...inga spöken. Jo då, något annat finns det nog ibland oss, om det är spöken vill jag ha osagt - men något *ler*

Nu ska jag strax iväg mot dina hemtrakter igen.
Ha en fin vecka!
Kram

2006-11-06 @ 04:43:51
URL: http://mjsson.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback