Snö i Göteborg

Den här bilden tog jag utanför mitt jobb imorse, tänkte visa att vi har
snö här i Göteborg också. Kallt också, nu på kvällen är det
en isande vind som gör att man bara vill kura inomhus istället för att
vara ute, Fotot är taget strax före 8 på morgonen så det är ännu lite skumt
och mulet ute som synes.
snö
Men längre fram på  förmiddagen tittade solen fram och värmde gott på
oss som var ute på gården.
Lägg märke till vad mycket löv det är kvar på träden trots
att det nu är november månad och till och med snö på marken!
snö2
Direkt när jag kom hem idag på em så åkte vi och handlade vår veckoshopping
som vi ju alltid gör och som jag inte alls gillar, men det vet ni vid det här laget!
Vet ni att i förrgår åt jag korv för första gången på 2 månader, så gott det var :-)
Kanske extra gott för att om jag ska äta korv nu så ska det vara minst 70% kött
vilket ju gör att det är väldigt gott, och dyrt också för den delen.
Avslutar med ett erkännande, idag har jag på jobbet ätit Madelaines försvinnade
goda kladdkaka med vispgrädde till, kan tala om att jag njööööt i fulla drag!

Kommentarer
Postat av: syrran

Ungefär lika mycket snö som oss,men Malin ojag tog bussen ut till IKEA ikväll där var det mycket mer.Tack så mycket för kortet.Var filmen bra?Natti natti

2006-11-01 @ 20:46:49
Postat av: leila

hej, såg att du ändrat lite färger på din hemsida, gillar det mycket bättre nu, varmt intryck. Jag är så trött på korv men så har jag inte varit utan heller :) men jag håller med, korv med hög kötthalt är gott men igår åt jag potatis, senapssås och fläskkorv vilket jag älskar. Men så läste jag och sonen på innehållet, innehöll benhinnor. Sen fick vi nästan tvinga oss att äta, shit vi skulle aldrig läst på innehållet, för det är ju så gott. ha det så gott kram leila
kladdkakan var du väl värd tycker jag

Postat av: Britt-Marie/Malee

Min tur idag: Blev glad när jag hittade ditt inlägg hos mig :-) Och nej, jag är inte från Gävle, va fick du det ifrån? Kommer från Bollnäs och oavsett var jag bor i världen är jag Bollnäsbo...Ha så gott i snön, idag ser det lugnare ut på regnfronten på Phuket.

2006-11-02 @ 04:34:55
URL: http://thailandsmalee.travelblogg.se/
Postat av: Micke

Här har vi lite till.. strax över 5cm men högtryck och kallt som attan! Strålande sol nu och -11° *brr*

2006-11-02 @ 06:33:03
URL: http://kludd.se
Postat av: Pia lotta Själv

Klart du ska festa till ibland, annars blir det för tråkigt. Dessutom är ju kladdkaka så himmelskt gott.
Snön försvann här, men det är kallt så där -5 - -6 grader nu på förmiddagen.
Snart dags för snöänglar :-)
Kramkram

2006-11-02 @ 09:21:30
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Tina

Tror t.om att jag har mer snö här fast jag bor längre söderut och 7.3 minusgrader....brrrr....

2006-11-02 @ 10:18:03
URL: http://www.calypsodesign.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback