Städar bort julen

Så är det då sista kvällen hemma innan vi reser iväg till Gävle imorgon em!
Har sån tur så vi slutar tidigt både Stefan & jag vilket gör att vi kommer iväg
i tid för en gångs skull. Stefans syster Ann kommer ner till Gbg imorgon från
Sundsvall så han stannar till där hos hans mamma på vägen hem från jobbet
för att säga hej och lämna julklapp till systersonen Jesper.
Sen åker vi till Örebro för att övernatta 1 natt eftersom jag numera HATAR att
åka bil i mörker, går an tidiga kvällen men inte när det är sent.
Åker vidare upp till Gävle på lördag fm nån gång.
EFIT är det på lördag också, kom ihåg det Anna, Monica, Micke och Leila.
Har sån tur, Stefan har en kamera på jobbet som han ibland använder som
jag får låna över julen, tänk att det löste sig iallafall, skönt.
Nu håller jag som bäst på att packa, en cityväska och en Isabergsväska,
måste nog säga att Isabergsväskans innehåll skiljer sig en del del från
den andra, vilken som e skönast behöver man inte ens fundera på.
Också håller jag på att städa bort julen, hehe, låter väl helkonstigt med
tanke på att den inte ens börjat. Men vi kommer inte hem nu förrän
nyårsdagen och då är julen slut för min del iallafall så därför tar jag det nu
så är det gjort när vi kommer hem.
Nu ska jag mysa med tryffel från Haga som jag fått idag tillsammans
med ett glas glögg, älskar tryffel på tvären och längden, så gott!

Har fått så fina julgåvor, denna från
Monica
monicas

Och den här  från Lotta . Tack tjejer för ert fina arbete!
lottas

Avslutar med att önska er alla en riktigt mysig Jul, trots det trista vädret!
Nu återstår att se om tomten hittar till Timmermansgatan i Gävle.
Han har väl fullt upp att besöka alla snälla människor skulle jag tro,
får se om jag "platsar" bland dem!
liseberg

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Vad gott det låter med tryffel och glögg! Jag önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år. Ha det så bra i Gävle. Kram Chrissie

Postat av: syrran

skynda er hit nu så att ni inte missar Tomten o glöggen!ses på lördag,har öppet till 3 till en början få se sen är det mycket folk hänger man väl kvar ett tag till....ses snart ...natti natti

2006-12-21 @ 21:27:38
Postat av: Nettan

Klart att tomten hittar till någon som är som du!!!!
Hoppas ni får en underbar jul och nyår! Kommer sakna dig under tiden *ler*.
Kramisar Nettan

2006-12-21 @ 21:40:52
URL: http://www.nettiz.se
Postat av: Tina

Det var minsann inte illa städa bort julen innan den börjat :)
Klart Tomten hittar dig det är såna som du som står överst på hans lista.
God Jul o kör försiktigt!!!
Kram

2006-12-22 @ 10:18:17
Postat av: Monica

Jasså du ska "knoppa" i Örebro i natt - då är du inte så långt från mig då.

Ska försöka komma ihåg Efit i morron - du också när du nu har kamera.

Ha en härlig Jul & Nyårsledighet.
Kram

2006-12-22 @ 16:02:01
URL: http://mjsson.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback