Presenter, Liseberg m.m.

Oj vad dagarna går fort nu, hinner knappt med känns det som!
Igår var Stefans mamma här på luciagröt och julskinka som vi alltid
brukar ha hos oss på just lucia.
Malin som är syrrans dotter kom hit igår från Oslo där hon jobbat, stannar
tills imorgon!
Eftersom vi är borta när jag fyller år på juldagen så blev jag uppvaktad igår
av svärmor Mona. Titta, jag fick ju boken som jag önskat mig, den ska med
packas ner i ryggsäcken när vi reser iväg i januari, kommer att bli min "bibel"
när vi är där!.......måste ju skvallra lite här då,
Britt-Marie som skrivit boken
brukar kika in i min blogg lite då och då! Kika in på hennes blogg tycker jag,
roligt att läsa även om man inte varit eller ska till Thailand!
bok
Den här söta "tuttängeln" fick jag också från Mona, ursöt!
ängel
Idag på em har Malin och jag varit på Hard Rock Cafe och ätit och druckit,
sen vidare upp till Heaven23 för att titta på utsikten och ännu en öl.
Stod högst upp och tittade på liseberg som är så otroligt fint just nu med
alla lampor som lyser.
Hann med en sväng där också innan vi tog spårvagnen hem igen,
nu sitter vi i soffan med varsin dator i knät, haha, konstigt sätt att umgås!
liseberg

Just ja, en lägesrapport om översvämningarna här i Göteborg.
Hos oss på berget är det ingen fara, skabetydligt mer till för att det
ska hända något hät uppe gissar jag.
Men på Liseberg rinner ju Mölndalsån igenom så där har det varit
vatten så vissa delar varit avstängda, nu hade de lagt ut sandsäckar
för att leda bort vattnet!
Men fortfarande är det spårvagnar och tåg som är inställda som
de ersätter med bussar istället!

Kommentarer
Postat av: Pialill

Jaså, ni har fuskat med julskinkan. Jag har inte ätit nåt julaktigt än. Jo, rotmos och julkorv blev det häromdagen.
Vilken gullig ängel. Så söt där hon sitter.
Kram och gokväll.

Postat av: syrran

gud vilken söt ängel...jaa du blir ju gammal nu du.

2006-12-14 @ 22:09:36
Postat av: Malee

Att umgås med varson dator i knät är rätt vanligt numer. Ännu vanligare är att umgås genom att sitta på samma ställe men prata med andra människor i mobilen... Huvva vilket väder ni har på västkusten! Be ängeln om lite julstämningssnö! Åssa lite grattis i förväg, hoppas du gillar min, näää just ja - din bok :-)

2006-12-15 @ 04:07:37
URL: http://thailandsmalee.travelblogg.se/
Postat av: Tina

Dn boken ska jag oxå köpa lär väl aldrig komma till Thailand men man kan ju njuta av foto o så!
Har inte funkat o skriva här på några dar för mig får se om jag lyckas idag
Kram

2006-12-15 @ 11:43:38
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: leila

Hej
är här en snabbis, min bror och hans flickvän åker till Thailand nu på annandagjul, vi ska skjutsa de till arlanda, det är andra gången de åker dit. nu ilar jag vidare, kram kram leila

2006-12-15 @ 15:13:05
URL: http://ladyley.se
Postat av: Chrissie

Boken ser jättefin ut.. jag är väldigt avundsjuk på er som skall resa dit. När åker ni? Liseberg på jul är alltid så fint och stämningsfull men själv har jag inte hunnit dit i år. Ha en bra helg, kram Chrissie

2006-12-15 @ 22:16:48
Postat av: Micke

Låter mysigt värre med en Thailandsresa. Gottegott med tomtegröt och skinka med. Ätit lite skinka iom första advent men ser inte ut bli nått julbord i år om man inte räknar med julfirandet som blir hos syrran&co,

2006-12-16 @ 07:35:22
URL: http://kludd.se
Postat av: Monica

Det är verkligen vackert på Liseberg med alla ljusen.

Tänk om man ändå fick åka till Thailand *drömmer*

Kram

2006-12-16 @ 16:55:44
URL: http://mjsson.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback