6/12.....vinter?

Ja det kan man ju fråga sig, är detta vintern?
Nää det är klart att det inte är, trots att kalendern visar att det faktiskt är december
månad nu som ända är vintermånad!
Regnet står som spön i backen, inte uppifrån om ni nu tror det utan från SIDAN!!!
Fotot här tycker jag visar hur det är i Gbg just nu och har varit sista dagarna,
att använda paraply är inte att tänka på, vänder sig ut och in bara
och går sönder!
paraply
Att det sen växer massor med svampar är heller inte rätt, syrener som
är fulla i knopp, dör ju när det sen blir kallt, om det blir det vill säga!
Korten tog jag idag nör jag gick hem från jobbet.....
svamp
Näää ju jäklar vill jag ha snö, snö i mängder, vit ny fin snö som gör det
lite ljusare ute istället för det gråa väder vi har nu.
Ljusterapi skulle nog behövas, skulle inte skada iallafall!
Kände bara att jag måste gnälla av mig lite, detta går mig på nerverna
snart känner jag.
Usch och fy, nu ska jag ta itu med annat, nämnligen städning
   

Kommentarer
Postat av: leila

Hej
så där ser det ut här med, jag blir lite rädd, för detta stämmer inte tycker jag. Jag vill också ha snö, minusgrader och en riktig vinter, fy bubblan säger jag.
kramis leila


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback